۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰

کتاب نگاهی نو به تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد

کتاب نگاهی نو به تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی با ترجمه رضا لیاقت‌ورز منتشر شد.
کد خبر: ۱۲۷۹

 کتاب نگاهی نو به تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی به قلم پل اومهونی و سام دروس منتشر شد.

این کتاب توسط رضا لیاقت‌ورز که خود روزنامه نگار، دانش آموخته مقطع دکتری است ترجمه شده است.

لیاقت‌ورز که خود سابقه مدیریت روابط عمومی بانک کشاورزی، صندوق توسعه ملی و روابط عمومی بانک گردشگری را در سابقه کاری خود دارد با هدف اینکه چگونه می‌توان راه و روش بازاریابی کسب‌وکار خود را با تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی متحول کرد، این کتاب را ترجمه کرده است.

قیمت کتاب نگاهی نو به تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی 120 هزار تومان است.

 

خواندنی ها
مطالب بیشتر
حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی‌مطلق
محقق و کارشنان دین و از شاگردان آیت‌الله شوشتری

نگاهی به شخصیت عرفانی و سلوک سیاسی آیت‌الله شیخ‌عبدالقائم شوشتری عارفی مدافع امام و آقا

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی‌مطلق محقق و کارشنان دین و از شاگردان آیت‌الله شوشتری

دفاعی به‌دور از تهاجم و تنش

المراجعات و مدل مناظره دربارهٔ امامت در گفت‌وگو با حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا شرف‌الدین

دفاعی به‌دور از تهاجم و تنش

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟