۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۰

روایات اهل‌بیت‌«علیهم‌السلام» در ادارات نصب شود

روایات اهل‌بیت‌«علیهم‌السلام» در ادارات نصب شود
کلمات اهل‌بیت‌«علیهم‌السلام» بسیار سازنده است و باید این کلمات نورانی در مراکز و ادارات نصب گردد تا همگان بهره‌مند شود.
کد خبر: ۱۹۷۵

به  گزارش خیمه مگ، حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی امروز در دیدار دانش پژوهان مرکز تخصصی علوم حدیث اظهارداشتند: بعد از قرآن کریم، مطلبی مقدس‌تر، مهمتر و تاثیرگذار تر از حدیث نیست و بر همه لازم است در این زمینه مطالعه تحقیق وتالیف بیشتری داشته باشند و با احادیث مانوس باشیم تا احادیث اهل‌بیت‌«علیهم‌السلام» مهجور نماند.

معظم‌له همدانی گفتند: باید احادیث اهل‌بیت‌«علیهم‌السلام» و آموزه‌های آنها را در جامعه فرهنگ سازی کنیم و جامعه را لبریز از معارف نورانی و سعادت بخش ائمه اطهار‌«علیهم‌السلام» کنیم.

ایشان ادامه دادند: امروز هرچه از عمر انقلاب اسلامی می گذرد، دنیا بیشتر تشنه معارف و احادیث اهل‌بیت‌«علیهم‌السلام» می شوند.

ایشان ادامه دادند: شیعیان از نظر حدیثی بسیار غنی هستند تا جایی که بیش از 57 هزار حدیث از حضرات معصومین (علیهم‌السلام) فقط درباره احکام وارد شده و احادیث درباره فرهنگ اسلامی بسیار بیشتر است.

معظم له گفتند: امروز جنگ نرم از سوی دشمنان علیه اسلام و شیعیان به راه افتاده که روز به روز در حال گسترش است؛ البته ریشه این جنگ به دوران اهل‌بیت‌«علیهم‌السلام» بر می‌گردد که خلفای جور شروع به جعل احادیث ائمه (علیهم‌السلام) کردند.

این مرجع تقلید اظهارداشتند: خلفای جور در مباحث تاریخی، تفسیری و حدیثی حق کشی های فراوانی کردند و باید در کنار فقه مقارن، دانش پژوهان و علما، تاریخ، حدیث و تفسیر مقارن تالیف کنند، چون دشمنان اهل‌بیت‌«علیهم‌السلام» آیات و روایات را به نفع خود و بر اساس فرهنگ‌شان تفسیر و قرائت کرده اند و بر حقانیت اهل بیت «علیهم‌السلام» سرپوش گذاشته اند.

ایشان عنوان کردند: انقلاب اسلامی پرورش یافته احادیث اهل‌بیت «علیهم‌السلام» است و طلاب حوزه های علمیه باید آمادگی کامل برای رویارویی با شبهات، سوالات و تردید افکنی های دشمنان داشته باشند.

معظم له خاطرنشان کردند: امروز نظامی اسلامی و شیعی در کشور حاکم است و باید در عرصه شناساندن حدیث و فرهنگ اهل‌بیت‌«علیهم‌السلام» به جامعه قیام کنیم، تا این نظام پا برجا بماند.

خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم