۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰

خواهران طلبه پرچمداران صیانت از بنیان خانواده می باشند

خواهران طلبه پرچمداران صیانت از بنیان خانواده می باشند
مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: خواهران طلبه پرچمداران صیانت از بنیان خانواده هستند و در راستای تبلیغ آموزه های دینی و انقلابی همت خود را بکار بگیرند.
کد خبر: ۲۲۱۷

به گزارش خیمه مگ، حجت الاسلام سید علی موسوی مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان، امروز در نشست علمی آموزشی اساتید مدرسه علمیه معصومیه(س)خرم آباد با اشاره به اینکه خواهران طلبه پرچمداران صیانت از بنیان خانواده هستند، گفت: بانوان طلبه در راستای تبلیغ آموزه های دینی و انقلابی همت خود را بکار بگیرند.

وی با بیان اینکه اساتید با همت جهادی در راستای تریت طلابی مؤمن، انقلابی و توانمند تلاش کنند، افزود: اساتید باید با طلاب رابطه ای صمیمانه داشته باشند و با سعه صدر و اخلاق نیکو در تربیت طلاب توانمند گام بردارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه برنامه های علمی آموزشی باید با جدیت و نظم در مدارس علمیه برگزار شود، خاطر نشان کرد: اساتید باید برنامه های علمی را به صورت مستمر، منظم و هدفمند برای طلاب برگزار نمایند.

اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان نیز با ارائه گزارش از برنامه های علمی آموزشی مدارس علمیه خواستار اجرای دقیق برنامه های علمی در مدارس براساس سرفصل های آموزشی شد و گفت: اساتید، خواهران طلبه را در تدریس مشارکت دهند.

در پایان این نشست اساتید مدرسه علمیه معصومیه (س) خرّم آباد هم گزارشی از برنامه های آموزشی مدرسه ارائه دادند.

خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم