۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰

انتشار کتاب «انتخاب هوشمندانه؛ ازدواج پایدار» انجام گرفت

انتشار کتاب «انتخاب هوشمندانه؛ ازدواج پایدار»  انجام گرفت
نخستین اثر مؤسسه فرهنگی روح الجنان در حوزه خانواده با عنوان «انتخاب هوشمندانه؛ ازدواج پایدار» به همت هفت نفر از اساتید دانشگاه شهید بهشتی به رشته تحریر درآمد و چاپ شد.
کد خبر: ۲۲۴۴

به گزارش خیمه مگ،همزمان با ایام فاطمیه(س) با عنایت به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به موضوع ازدواج و جوانان، نخستین اثر مؤسسه فرهنگی روح الجنان در حوزه خانواده با عنوان «انتخاب هوشمندانه؛ ازدواج پایدار» به همت هفت نفر از اساتید دانشگاه شهید بهشتی به رشته تحریر درآمد و چاپ شد و محسن ایمانی، رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس، مقدمه و ویراستاری علمی آن را انجام داده است.

این اثر توسط انتشارات نسیم جانان منتشر شده و در هشت فصل مقدمات لازم و مباحث حقوقی، اخلاقی و روانشناسی که دختران و پسران لازم است پیش از ازدواج از آن آگاه باشند را مطرح می‌کند و به شیوه‌ای متقن به ارائه راهکار می‌پردازد.

گروه پژوهشی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت روح‌الجنان به دلیل اهمیت این موضوع و با توجه به رسالت فرهنگی خود که ترویج سبک زندگی اسلامی است، به نشر این اثر اقدام کرده است.

بنابر گفته مجتبی فائق، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت روح‌الجنان لواسان و مدیر انتشارات نسیم جانان «اثر حاضر که مخاطبش جوانان در سن ازدواج است، کمک می‌کند تا جوانان نگرش درستی نسبت به امر ازدواج پیدا کنند، خویشتن‌داری خود را تقویت کنند، به شناخت دقیق‌تری از خود و همسر آینده‌شان دست پیدا کنند، مهارت انتخاب درست را کسب کنند، نسبت به برخی از جنبه‌های حقوقی ازدواج آگاهی پیدا کنند و در نهایت، خود را برای پذیرش مسئولیت همسری آماده کنند».

خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم