۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰

ارائه حمل و نقل رایگان برای جاماندگان پیاده‌روی اربعین

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران از رایگان بودن حمل و نقل عمومی در مسیر آئین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۲۶۶

 حمیدرضا خونویی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: جهت تسهیل در حمل و نقل تمهیدات لازم با مترو، شرکت تاکسیرانی و اتوبوس‌های شهری در خصوص جابه‌جایی عزاداران انجام شده است که بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده خدمات رسانی خطوط حمل و نقل عمومی در طول مسیر پیاده روی روز اربعین به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی افزود: در ۱۲ نقطه تهران که از تقاطع بزرگراه بعثت و فداییان اسلام آغاز می‌شود، ۶۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران مستقر خواهند شد. همچنین برای این منظور ۷ ایستگاه تاکسی با ۲۰۰ دستگاه ون جهت سرویس دهی به زائران در مسیر بازگشت در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به اینکه سرویس‌دهی در ایستگاه‌های مترو واقع در مسیر پیاده‌روی به صورت رایگان خواهد بود، افزود: در این راستا هماهنگی‌های لازم برای کاهش فاصله حرکت قطارها و خدمات دهی به مسافران در ساعات پر تردد با حداکثر توان صورت گرفته است. جهت سهولت در دسترسی به مسیرها، ۵ پارکینگ در نظر گرفته شده است که از میدان خراسان به سمت جنوب است.

«لشکر حسین (ع)»، آئین پیاده‌روی جاماندگان و عزاداران اربعین حسینی شهر تهران چهارشنبه ۱۵ شهریور از ساعت ۶ صبح با قرائت زیارت شریف اربعین از میدان آئینی امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) آغاز می‌شود.

خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم