۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۰

مردم جهان در برابر جنایات صهیونیست‌ها سکوت نمی کنند

مردم جهان در برابر جنایات صهیونیست‌ها سکوت نمی کنند
دبیرکل جنبش عصائب الحق عراق با اشاره به حمایت سازمان‌های بین‌المللی از جمله سازمان ملل متحد از رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که جنایت‌های این رژیم امروز برای همه جهانیان روشن شده است لذا در برابر این جنایات سکوت نخواهند کرد.
کد خبر: ۳۸۷۷

به گزارش خیمه مگ، شیخ قیس خزعلی، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در همایش بین المللی" طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری"  اظهار داشت: امروز ما در شرایط تاریخی به سر می‌بریم. شرایطی که در آن شاهد نبرد حقیقی حق و باطل هستیم.

 

وی با اشاره به این که همه مسلمانان در همه دنیا هم‌اکنون چشم دوخته‌اند تا حق، حقانیت خود را اثبات کند، اظهار داشت: موضع مردم عراق در رابطه با فلسطین ثابت است. شیخ خزعلی به فتوای آیت الله سیستانی، مرجع عالی شیعیان عراق در حمایت از مقاومت فلسطین و پیام دولت این کشور در اجلاس قاهره اشاره کرد و افزود: این نشان دهنده این است که مردم ما قصد دارند در برابر دشمنان خود بایستند و حامی مقاومت و ملت فلسطین هستند.

 

وی ادامه داد: گروه‌های عراقی نیز موضع شرافتمندانه‌ای را در حمایت از فلسطین اتخاذ کرده‌اند و شاهد هستیم که مقاومت فلسطین از حمایت مردم مسلمان کشورهای مختلف از جمله عراق برخوردار شده است. دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق همچینین تصریح کرد: تحولات امروز گویای این است که صهیونیست‌ها در حال ضعف هستند و به دنبال تاکتیکی می‌گردند که بتوانند در برابر طوفان مقاومت به طور موقت بایستند.

 

وی با اشاره به حمایت سازمان‌های بین‌المللی از جمله سازمان ملل متحد از رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که جنایت‌های این رژیم امروز برای همه جهانیان روشن شده است لذا در برابر این جنایات سکوت نخواهند کرد. شیخ خزعلی خاطرنشان کرد: این وعده الهی است که اگر انسان‌های صادق بخواهند برپایه منطق راه خود را پیش ببرند و برحقانیت خود پافشاری کنند، پیروزی محقق خواهد شد و این وعده خداوند است.

 

 

رئیس سازمان اسلامی‌شورای مشورتی مالزی:

طوفان الاقصی چهره واقعی اسرائیل را آشکار ساخت

 

بنابراین گزارش؛ مولانا عزمی عبدالحمید تأکید کرد: طوفان الاقصی حاصل 75 سال اشغالگری صهیونیست هاست که قواعد تعامل را تغییر داد و چهره واقعی اسرائیل را آشکار ساخت و در برابر عادی سازی روابط با صهیونیست ها ایستاد.

رئیس سازمان اسلامی‌شورای مشورتی مالزی، با اشاره به مقاومت ملت فلسطین خاطرنشان کرد: فلسطینیان در وهله اول می خواهند خود را از اشغالگری صهیونیست ها آزاد سازند و مستضعفین در مقابل مستکبرین ایستاده اند و در حقیقت مبارزه فلسطینیان تقابل بین عدل و ظلم است.

 

وی افزود: طوفان الاقصی حاصل 75 سال اشغالگری صهیونیست هاست که قواعد تعامل را تغییر داد و چهره واقعی اسرائیل را آشکار ساخت و در برابر عادی سازی روابط با صهیونیست ها ایستاد.

 

عزمی عبدالحمید با اشاره به تأثیر طوفان الاقصی بر کرامت و وجدان انسانی، اظهار کرد که همین اعتراضات گسترده مردم جهان و بیداری بشریت در سطح جهانی حاصل همین طوفان الاقصی است. وی در پایان تصریح کرد که باید سازوکارهای سازمان ملل و شورای امنیت بازتعریف شود و وجدان بشری را در چارچوب مقاومت در این سازمان ها بازتعریف کنیم.

خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم