۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰

تأثیر اساتید حوزه بر هویت بخشی و شکوفایی استعدادهای طلاب را بدانیم

تأثیر اساتید حوزه بر هویت بخشی و شکوفایی استعدادهای طلاب را بدانیم
رسولی موسوی با بیان اینکه اساتید حوزه از نظر علمی، تربیتی، هویت بخشی و شکوفایی استعدادهای طلاب رسالت سنگینی به عهده دارند، به راه اندازی شورای تخصصی طرح و برنامه اساتید اشاره کرد.
کد خبر: ۴۳۴۰

به گزارش خمیه مگ،فاطمه رسولی موسوی در نشست با اساتید جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها که در سالن اجتماعات ساختمان شهید بهشتی(ره) برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و ایام الله دهه مبارک فجر، با اشاره به حدیثی از امام حسین علیه‌السلام، عنوان کرد: حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در حدیثی می‌فرمایند: «من دعا عَبداً مِن ضلالة الی معرفة حقٍ فَاجابَه کان له مِنَ الاجرِ کَعتقِ نسِمةٍ؛ هر فردی، انسانی را از گمراهی به معرفت حق فرا بخواند و او اجابت کند، اجری مانند آزاد کردن بنده دارد».

مدیر کل امور اساتید جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه با اشاره به نقش اساتید در مجموعه‌های علمی حوزوی، تصریح کرد: اساتید حوزه از نظر علمی، تربیتی، هویت بخشی و شکوفایی استعدادهای طلاب رسالت سنگینی به عهده دارند و ما قدردان زحمات آنان هستیم.

رسولی موسوی به ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل امور اساتید جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اشاره کرد و گفت: این اداره کل در طول سال تحصیلی و در ایام تعطیلات بین دو ترم دوره‌های دانش افزایی در حیطه‌های دانشی و مهارتی برگزار کرده است.

وی با اشاره به تدوین و اجرای طرح ارتقای علمی اساتید، افزود: ارتقای علمی اساتید می‌تواند از سطحی به سطح بالاتر و یا از درسی به درسی دیگر باشد.

مدیر کل امور اساتید جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: به منظور راه ارتباطی اداره کل امور اساتید با اساتید، شورای تخصصی طرح و برنامه اساتید راه اندازی شده است که از هر گروه علمی یک استاد انتخاب شده که در این شورا حضور دارد و به عنوان واسطه خیر به ارائه نظرات، طرح ها، ایده‌ها و پیشنهادات اساتید می‌پردازند.

رسولی موسوی همچنین درباره بیمه اساتید، احیای سوابق اساتید، بحث قرارداد با اساتید و غیره توضیحاتی ارائه داد و در پایان بیان داشت: ما از بیان نظرات و پیشنهادات همه اساتید در جهت پیشبرد اهداف و امور آموزشی و تربیتی مجموعه استقبال می‌کنیم.

خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم