۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰

نفس های رژیم صهیونیستی به شماره افتاده

نفس های رژیم صهیونیستی به شماره افتاده
حضرت آیت الله نوری همدانی در پیامی ضمن محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و دعوت از مردم به راهپیمایی روز قدس تصریح کردند: مسلمانان جهان روز قدس حمایت خود را از همه مظلومان به ویژه ملت مظلوم فلسطین به نمایش بگذارند و بدانند که نفس های رژیم صهیونیستی به شماره افتاده است.
کد خبر: ۴۹۸۰

به گزارش خیمه مگ،متن پیام این مرجع تقلید بدین شرح است

باسمه تعالی

سلام علیکم

پیام نخست ما در روز قدس که روز اسلام است، به استکبار جهانی و کلیه دولت هایی که با آنها همراه و همصدا هستند، بعد از محکوم کردن جنایات شان، این است که روزگار دروغ، فریب و تزویر به پایان رسیده و عدالت وآزادی خواهی در جهان استقرار پیدا خواهد کرد.

پیام دوم ما به مردم مظلوم و مقاوم فلسطین و غزه این است که شما تنها نیستید و همه دل های مسلمانان و آزادیخواهان با شماست و از شما حمایت خواهند کرد و مقاومت و ایستادگی شما را اجر خواهند نهاد و به شهدا و جانبازان راه مقاومت درود خواهند فرستاد و بشارت می دهیم که قدس شریف به آغوش ملت مسلمان بازخواهد گشت.

به صهیونیست ها و اشغالگران که در طول دوران عمر ننگین شان کاری جز تخریب و کشتار و جنایت نداشته اند می گوییم که دوران عمر نکبت بار شما رو به پایان است و به تعبیر امام امت این غده سرطانی ریشه کن خواهد شد.

در خاتمه؛ ضمن محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی، بر کلیه مسلمانان و آزادیخواهان جهان و ملت شریف و بزرگ ایران لازم است که با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس، با قدم مستحکم و شعارهای کوبنده و پرشور تنفر خود را از این رژیم و جنایات مستکبران و صهیونیست ها اعلان داشته و حمایت خود را از همه مظلومان جهان به ویژه ملت مظلوم فلسطین به نمایش بگذارند و بدانند که نفس های رژیم صهیونیستی به شماره افتاده است.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم