۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰

مراقب خطوط قرمز نظام باشیم

مراقب خطوط قرمز نظام باشیم
حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی گفتند:همگی مراقب باشیم خطوط قرمز نظام و انقلاب رعایت شود و تبعیت از مقام معظم رهبری می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.
کد خبر: ۵۴۷۳

به گزارش خیمه مگ، ایشان  امروز در دیدار دبیرکل حزب موتلفه اسلامی و خانواده های شهدای 26خرداد که در دفتر معظم‌له برگزار شد به تبیین اهمیت پاسداری و حفظ نظام مقدس اسلامی پرداختند.

ایشان خاطرنشان کردند: حزب موتلفه اسلامی از احزاب قدیمی کشور می‌باشد و به این خاطر مسئولیت سنگینی به عهده دارد که باید با بصیرت و دقت کافی از عهده آن برآید.

معظم‌له افزودند: قیام حضرت امام‌(ره) علیه  نظام ستم‌شاهی از عنایات الهی بود، چرا که ایشان بدون هیچ یار و یاوری برای خدا قیام کردند و چون خودخواهی و منیت نداشتند و تنها برای رضایت الهی بود خدای متعال به ایشان عنایت کرد و انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم  با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کردند: این انقلاب با عمر 35 ساله خود تنها کشوری در دنیاست که توانسته روی پای خود بایستد و کسی به او دستور نمی‌دهد و این نشانه نصرت الهی است که اگر کسی واقعا به خدا توکل نماید و به او ایمان بیاورد خدای متعال او را از همه مشکلات می‌رهاند.

دنباله رو رهبری باشیم

حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی خاطرنشان کردند: امروز نگه داشتن این انقلاب سخت‌تر از ایجاد آن است، چرا که آمریکا و همه دشمنان اسلام و قرآن با همه قوا برای نابودی اسلام و نظام اسلامی به میدان آمده است و ما نیز باید بدانیم در این برهه حساس چه وظیفه‌ای داریم و چه باید کنیم.

ایشان خطاب به حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کردند: انتظار از شما این است که دنباله رو رهبری و مراجع باشید و در همه جا نظرات آنان را اعمال نمایید، چرا که تبعیت از رهبری و مراجع همیشه ضامن بقا و پیروزی انقلاب بوده و خواهد بود.

جلوی ریخت پاشها گرفته شود

معظم‌له با انتقاد از حیف و میل بیت‌المال گفتند: متاسفانه بیت‌المال مسلمین به خاطرمسائل  غیرضروری حیف و میل می‌شود و در این شرایط حساس کشور، اگر ما جلوی این ریخت و پاش‌های غیرضروری را بگیریم خیلی از مشکلات مالی حل خواهد شد.

با دولت همفکری کنید

ایشان افزودند: این حزب از نظر کارهای فکری با دولت همفکری کند تا مشکلات کشور حل شود؛ اما باید همگی مراقب باشیم خطوط قرمز نظام و انقلاب رعایت شود و در این مورد تبعیت از مقام معظم رهبری می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند

خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم