۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹

مراجع برای نظام تلاش می‌کنند

مراجع برای نظام تلاش می‌کنند
تلاش همه مراجع عظام و رهبر معظم انقلاب برای حفظ نظام اسلامی، به خاطر وجود مبارک حضرت ولیعصر‌(عج) است.
کد خبر: ۵۵۶۱

به گزارش خیمه مگ، معظم له ،پیش از ظهرامروز طی سخنانی در دیدار جمعی از پرسنل سپاه و کارکنان وزارت دفاع با اشاره به این که بنا بر فرمایش امیر المومنین (ع) یکی از مظاهر حسن خلق ،طلب روزی حلال می باشد، خطاب به آنان ابراز داشتند: اگر خدای ناکرده درانجام خدمت کوتاهی کنید و احیانا دشمن بر اثر تبلیغات سو در شما نفوذ کند، آن موقع حقوقی که دریافت می‌کنید، محل اشکال است؛ بنابراین باید همواره در گرفتن حقوق و مالی که به دست می آورید بسیار دقیق باشید و همیشه در کسب روزی حلال بکوشید.

ایشان با اشاره به این که یکی دیگر از مظاهر حسن خلق دوری از انجام گناهان است، خاطر نشان کردند:در واقع اجتناب از گناه حسن خلق داشتن با خداوند متعال است.

*به خانواده خود سخت نگیرید

حضرت آیت الله علوی گرگانی همچنین اضافه کردند:سومین مساله ای که حضرت علی (ع) آن را نشانه حسن خلق می دانند این است که انسان به خانواده و فرزندان خود در زندگی سخت نگیرد و آن هارا در فشار و تنگنا قرار ندهد.

ایشان در ادامه بابیان این که ماه رجب ماه ولایت و متعلق به امیر المومنین (ع) است گفتند:برای این که ما بتوانیم به ماه شعبان ماه رسول خدا(ص) وارد شویم ابتدا باید ولایت امیر المومنین (ع) را قبول کنیم زیرا کسی که ولایت امام علی (ع) را قبول نداشته باشد مثل این است که ولایت پیامبر (ص) را هم قبول نکرده است.لذا پس از قبولی ولایت این دو بزرگوار است که می توانیم مهمان خداوند در ماه مبارک رمضان شویم.

معظم له همچنین با تاکید بر این که افتخار همه ما این است که زیر سایه ولایت پیامبر و ائمه هدی(ع) قرارداریم ، اظهار داشتند:امروز در سایه ولایت امام عصر (عج) می باشیم،امامی که چشم امید همه ائمه و شخص مبارک رسول اکرم(ص) هستند و تلاش همه مراجع و رهبر معظم انقلاب هم در حفظ این کشور به خاطر وجود حضرت صاحب‌الامر (عج) است.

خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم