۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۰

دشمنان در صدد تضعیف رهبری و مرجعیت هستند

دشمنان در صدد تضعیف رهبری و مرجعیت هستند
حضرت آیت‌الله نوری همدانی در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه انقلاب اسلامی گفت: دشمنان در صدد تضعیف رهبری و مرجعیت هستند.
کد خبر: ۵۶۳۸

به گزارش خیمه مگ،معظم‌له در این دیدار به هویت مستکبرین اشاره کرده و گفتند: مخالفت کردن با دعوت انبیاء الهی، گردنکشی و خود برتر بینی از جمله ویژگی‌های مستکبرین است که در قرآن به آن اشاره شده است.

ایشان به نقشه‌های استکبار در به سلطه کشیدن ملت‌ها اشاره و تصریح کردند: ایجاد اختلاف، تفرقه افکنی، نسل‌کشی، تهدید امنیت جامعه و ایجاد فساد و بی‌بندوباری، نقشه‌هایی است که تجاوزگران برای عملی کردن اهداف خود در ملت‌ها پیاده می‌کنند.

معظم‌له با بیان این مطلب که هدف از بعثت انبیاء، تغییر فرهنگ جامعه بوده است، اظهار داشتند: سلطه‌گران برای اجرای سیاست‌های شومشان سعی می‌کنند فرهنگ یک جامعه را به سوی اهدافی که منافع آنها را تامین می‌کند.، جهت بدهند، بر این اساس جنگ نرم، تضعیف بنیان اعتقادی، بدبین کردن مردم نسبت به علمای دینی از جمله نقشه‌های است که آنان را به اهدافشان می‌رساند.

ایشان افزودند: مستکبرین دریافته‌اند، اسلام ناب محمدی مانع اصلی اجرای سیاست‌های آنها در به سلطه کشیدن ملت‌هاست لذا آموزه‌های اصیل دینی و ولایت فقیه را هدف قرار داده‌اند تا به اهدافشان دست پیدا کنند.

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش علمای دین در مبارزه با تجاوزگران اشاره کرده و ادامه دادند: در طول تاریخ علمای دینی بودند که مردم را بیدار کرده و علیه استکبار قیام کردند و رمز پیروزی انقلاب اسلامی نیز همین بود.

این مرجع تقلید، انقلاب اسلامی را بزرگترین نعمت الهی دانستند و خاطرنشان کردند: این بزرگترین نعمتی است که خداوند به ملت ایران عطا کرده است و ما باید با پایداری و استقامت این نعمت الهی را حفظ کرده و با بصیرت و آگاهی، تمام نقشه‌ها و حیله‌های دشمنان اسلام را شناسایی و خنثی کنیم.

خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم