۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰

اگر صدها جان فدای رهبر انقلاب شود ارزش دارد

اگر صدها جان فدای رهبر انقلاب شود ارزش دارد
زمانی که غبار فتنه همه جامعه را فراگرفته بود تنها کسی که توانست این کشتی طوفانی و ویرانگر را به ساحل سلامت برساند مقام معظم رهبری بودند و اگر صدها جان فدای ایشان شود ارزش دارد.
کد خبر: ۵۶۶۰

به گزارش خیمه مگ،آیت‌الله مصباح یزدی امروز در جمع سپاهیان استان اصفهان و چهار محال بختیاری که عازم مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی بودند، گفتند: حرکت کاروان‌های سالگرد رحلت حضرت امام‌(ره)، نمادی از شکر و قدردانی از نعمت عظیم الهی یعنی انقلاب اسلامی است که به برکت رهبری حضرت امام‌(ره) و خون شهدا در این عصر به ملت ایران هدیه داده شد.

رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره) با اشاره به تاریخ انبیاء و زحمات پیامبراکرم‌(ص) در تشکیل حکومت اسلامی، افزودند: اگر همه کشورهای اسلامی را شناسایی کنید، پدیده‌ای را نمی‌یابید که قابل مقایسه با انقلاب اسلامی ایران باشد.

ایشان با اشاره به کمک جامعه جهانی به رژیم بعث عراق در 8 سال جنگ تحمیلی، خاطرنشان کردند: همه کشورها در مقابل حرکت حضرت امام‌(ره) ایستادند؛ در حالی‌که انقلاب تازه شکل گرفته و در آغاز راه بود.

عضو خبرگان رهبری ادامه دادند: حضرت امام‌(ره) پدیده‌ای به نام انقلاب اسلامی را بوجود آورد و قدرت‌ها را مبهوت کرد، آنان فکر می‌کردند در مدت کوتاهی می‌توانند آن را سرکوب کنند، اما این پدیده روز به روز بر قدرت و شکوهش افزوده شد.

معظم له با بیان اینکه امداد الهی در زمان فتنه به هیچ وجه کمتر از امدادهای الهی در 8 سال دفاع مقدس نیست تصریح کردند: این امداد الهی باعث شد. حقانیت، قدرت، سلامت، صفا و عشق به اسلام در مقام معظم رهبری آشکارتر شود.

رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره) افزودند: جز تضرع در پیشگاه الهی چاره ساز این فتنه‌ها نبوده و این تضرع مقام معظم رهبری باعث شد خداوند امدادهای خود را نازل کند و ما کمتر می‌توانیم آن را درک کنیم.

آیت‌الله مصباح یزدی اظهار داشتند: باید سر به سجده گذاشت و شکر رهبر فرزانه، حکیم، صبور با سعه صدر، مقاوم شجاع متکی به خدا و متوسل به وجود مقدس امام عصر‌(عج) که خداوند به ما مرحمت کرده را به جا آورد.

ایشان در پایان خاطر نشان کردند: عشق به امام و رهبری، چنین اقتضایی در ملت ایران ایجاد کرده که پای پیاده از شهرهای دور برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام و رهبر خود به راه بیفتند.

خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم