۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰

رادیو معارف، پایگاه نشر مبانی قرآن و اهل بیت‌(ع)

رادیو معارف، پایگاه نشر مبانی قرآن و اهل بیت‌(ع)
حضرت آيت الله علوي گرگاني گفتند: راديو معارف پايگاه مهمي براي نشر معارف قرآن و اهل بيت (عليهم السلام) است و بايد در همه رشته‌های اسلامي از متخصصان ديني بهره ببرد.
کد خبر: ۵۶۶۹

به گزارش خیمه مگ، ایشان ظهر امروز در دیدار مدیران و دست‌اندرکاران رادیو معارف، ضمن قدرداني از تلاشگران این راديو افزودند: در هر عرصه اي اگر كار براي رضاي خداوند باشد آن كار ارزش بيشتري خواهد داشت.

حضرت آيت الله علوي گرگاني با بيان اينكه قرآن كتاب منطق است، اظهار داشتند: اگر بتوانيم منطق و زيبايي هاي اسلام وقرآن را به جهانيان نشان دهيم، عطش آنان نسبت به دين بيشتر شده وخود به خود به معارف قرآن و اهل بيت(عليهم السلام) گرایش پيدا مي كنند.

ايشان با اشاره به اينكه لازم است از معارف نهج البلاغه و صحيفه سجاديه نيز در برنامه‌های اين راديو بیشتر استفاده شود،تصريح كردند: در اين دو كتاب ارزشمند منابع گرانبهايي براي اسلام و به خصوص جهان تشيع نهفته است كه بايد از طريق رسانه ها بيشتر به آن پرداخته شود.

حضرت آيت‌الله علوي‌گرگاني، همچنين ولايت فقيه را از بركات نظام اسلامي خوانده وافزودند: اكنون كه جهان تشنه معارف قرآن و اهل بيت(عليهم السلام) است؛ بنابراین بايد از ظرفيتي كه به بركت ولايت فقيه در جمهوري اسلامي به وجود آمده حداكثر استفاده را ببريم و در اين راستا راديو معارف بايد همت و تلاش مضاعفي داشته باشد.

در ابتداي اين ديدار مدير شبكه سراسري راديو معارف ضمن ارائه گزارشي از عملكرد 13 ساله این راديو،گفت: راديو معارف در اين مدت توانسته است بيشترين مخاطب را در بين ساير راديوهاي كشور داشته باشد؛ به طوري كه نظر سنجي ها از رضايتمندي 95 درصدي مخاطبان آن حكايت دارد

بر اساس گزارش روابط عمومی رادیو معارف، حجت‌الاسلام لطفي نياسر همچنين از تشكيل شوراي معارف در معاونت صدا خبر داد و افزود: از سال گذشته 19 شبكه راديويي تحت پوشش اين شورا قرار گرفته اند تا بتوانند برنامه‌هاي معارفي خود را با انسجام بيشتري پيش ببرند.

خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم