۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۰

حرکت به سوی غزه ادامه یابد

حرکت به سوی غزه ادامه یابد
حضرت آیت‌الله نوری همدانی گفتند: حرکت کاروان‌های امدادی برای حصر غزه نباید قطع شود بطوریکه من حاضرم شخصاً به سوی این کشور حرکت کنم، چرا که اگر این سفرها قطع شود رژیم صهیونیستی جسورتر شده و به محاصره غزه ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۵۶۷۵

به گزارش خیمه مگ، معظم‌له امروز در دیدار طلاب غیر ایرانی مدرسه علمیه ائمه اطهار‌(ع) و المهدی‌(عج)‌با تبریک میلاد پر برکت صدیقه طاهره حضرت زهرا‌(س) و سلاله پاکش حضرت امام‌(ره) در کسوت سربازی امام زمان‌(عج) بودن را بالاترین فضلیت بر شمرده و اظهار داشتند: هیچ شغلی در دنیا به اندازه سربازی امام زمان‌(عج) برکت و فضیلت ندارد.

ایشان میلاد حضرت زهرا‌(س)، امام خمینی‌(ره) و جریان 15 خرداد را مورد توجه قرار داده و افزودند: ایجاد نظام ولایی آنقدر ارزشمند است که خطبه مبارزات و شهادت حضرت زهرا‌(س) در راه ولایت بود و این برای ما درس بزرگی است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه بدست آوردن حق جدیت و تلاش می‌خواهد یادآور شدند: بدست آوردن نظام ولایی و تقویت آن بقدری مهم است که حضرت زهرا‌(س) در این راه به شهادت رسیدند.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه حق بر اساس فطرت انسان‌ها هیچ وقت کهنه‌ شدنی نیست، گفت: انقلابی که حضرت امام‌(ره) بدست آورد بر اساس فطرت انسان‌ها و حق مردم ایران بود و آن هیچ وقت کهنه نخواهد شد و باید هر روز آن را تقویت کرد.

ایشان با بیان اینکه قلم حضرت امام‌(ره) الهام گرفته از خون شهدا است افزودند: یکی از کارهای حضرت امام‌(ره) احیای دین دین اسلام بود و ما وظیفه داریم اسلام را در همه ابعاد بطور صحیح به دنیا معرفی نماییم.

معظم‌له طلاب غیر ایرانی را سفیران اسلام در کشورهای خود بیان کرده و یادآور شدند: شما باید زمینه ایجاد انقلاب را فراهم کرده و ارکان، اهداف و آسیب‌هایی که ممکن است تهدید کننده آن باشد را نیز شناسایی و به دیگران بیان نمایید.

این مرجع تقلید اظهار داشتند: باید آثار و وصیت‌نامه حضرت امام را مطالعه کنید وایشان را در ابعاد مختلف بشناسید و به راه او ادامه دهید.

خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم