۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۰

کشورهای اسلامی برای شکستن محاصره غزه وارد عمل شوند

کشورهای اسلامی برای شکستن محاصره غزه وارد عمل شوند
آیت الله العظمی مکارم شیرازی با تاکید بر لزوم محاکمه عاملان جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله وحشیانه به کشتی حامیان آزادی غزه، گفتند: کشورهای اسلامی باید ضمن قطع هرگونه ارتباط با رژیم اشغالگر قدس تصمیم جدی برای شکستن محاصره غزه بگیرند.
کد خبر: ۵۶۷۶

به گزارش خیمه مگ،این مرجع تقلید، صبح امروز طی سخنانی در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم با اشاره به مطلب فوق تصریح کردند:حمله وحشیانه صهیونیست ها به کاروان آزادی غزه و کشتن و مجروح کردن عده ای زیادی از بشر دوستان، آن هم در آب های بین المللی نشان می دهد که رژیم صهیونیستی شرورترین و جنایت کارترین رژیم در تاریخ بشر است.

ایشان افزودند:در این حادثه بیش از 700 نفر از افراد بشر دوست با ملیت های مختلف در حمایت از ملت مظلوم غزه دست به کاری انسانی زدند و در مقابل هم رژیم غاصب قدس دست به جنایتی بی سابقه زد که برای همیشه در تاریخ ثبت می شود و مرگ این رژیم را در پی خواهد داشت.

*افکار عمومی دنیا بیدار شده، علمای اسلام بسیج شوند

معظم له همچنین یادآور شدند: در حال حاضر همه علمای اسلامی و بلکه علمای سایر مذاهب در جهان باید دست به دست هم داده و پیروان خود را در برابر جانیان صهیونیست بسیج کنند.

ایشان اضافه کردند: باید دانست گرچه برپایی راهپیمایی در این زمینه موثر است، اما نباید فقط به این ها اکتفا کرد و لازم است در این شرایط که افکار عمومی دنیا بیدار شده اند دست به اقدامات موثرتری عملی زد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در ادامه سخنان خود ابراز داشتند:در کنار همه این تلخی ها و ناملایماتی که وجود دارد شیرینی ماجرا این است که مردم دنیا دیگر فریب شعار های دروغین حقوق بشر سردمداران دنیا را نمی خورند و بدین سان صهیونیست ها و حامیان آن ها بیش از پیش در بین افکار عمومی دنیا رسوا می شوند.

ایشان گفتند:واقعا اسم این جنایت صهیونیست ها را چه می شود گذاشت و جالب و تاسف بار هم این که کشورهای غربی با این مسایل باز هم شعار حقوق بشر و حتی حمایت از حقوق حیوانات را می دهند و با این حال مردم مظلوم غزه 3 سال است در شدیدترین محاصره هستند و حامیان آن ها هم به خاک و خون کشیده می‌شوند.

* به اهداف امام عملاً وفادار باشیم

معظم له در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و نیز تسلیت فرا رسیدن ایام ارتحال حضرت امام(ره)، اظهار داشتند: بی شک یکی از مهم ترین اهداف حضرت امام(ره) اجرای احکام الهی از جمله مساله عفاف و حجاب در جامعه بوده است و باید عملاً به اهداف آن بزرگوار وفادار باشیم.

خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم