۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰

انتقاد آیت‌الله علوی گرگانی از بازیگران و خبرنگاران بدحجاب

انتقاد آیت‌الله علوی گرگانی از بازیگران و خبرنگاران بدحجاب
حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: گاهی اوقات بازیگران نمایش‌های تلویزیونی و خبرنگارانی که در تلویزیون هستند، مسئله حجاب و عفاف را رعایت نمی‌کنند و تا زمانی که این امر اصلاح نشود، مبارزه با بدحجابی نهادینه نمی‌شود.
کد خبر: ۵۶۸۵

به گزارش خیمه مگ،معظم له، امروز در دیدار جمعی از فرماندهان قرارگاه سپاه خاتم الانبیاء تهران، اظهار داشتند: امروزه مشاهده می کنیم که کشور اسلامی ما یک سری مسائلی را که در راستای نظرات دشمنان نیز هست، در درون خود جا داده است، و ما نسبت به آن بی توجه هستیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: با وجودی که مقام معظم رهبری و بسیاری از علماء و مراجع تقلید در باره مسئله حجاب و عفاف تذکر می دهند، اما متأسفانه این مسئله آن گونه که باید در جامعه رعایت نمی‌شود؛ به طوری که این امر این وظیفه ما را سنگین می کند تا در برنامه هایی همانند صدا و سیما که نسبت به آن اشراف داریم، این مهم رعایت شود.

ایشان تصریح کردند: صدا و سیما برنامه‌ها را به گونه ای اجرا نکند که مخالف حجاب و عفاف باشد، چرا که متعاقب آن مشاهده می کنیم که مسائل مربوط به حجاب و عفاف آن گونه که باید در جامعه رعایت نمی شود؛ بدانیم اگر کسی خود مرتکب عملی شود نمی تواند شخص دیگری از ارتکاب به آن نهی کند

این استاد برجسته حوزه علمیه قم، تصریح کردند: اگر واقعا می خواهیم این طرح در کشور به طور اصولی انجام شود، بایسیتی که مسئولین همت کنند که ابتدا حجاب و عفاف را در ادارات و رسانه های تحت مدیریت خود، اجرایی کنند تا بتوانیم در مراحل بعد آن را در سطح جامعه پیاده کنیم.

معظم له با بیان این که حجاب و عفاف که دواصل بسیار مهم است، گفتند: اجرای حجاب زمینه ای برای حفظ عفاف است و عفت در صورتی درست می شود که حجاب اجرائی شود؛ اگر بخواهیم حجاب را کنار بگذاریم، دیگر عفافی نخواهیم داشت و متعاقبا جامعه آلوده خواهد شد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که وظیفه همه مردم است که عفاف را از خانواده خود شروع کنند، گفت: تشویق افراد خانواده به حجاب و عفاف بسیار اثرگذارتر خواهد بود.

ایشان در پایان خاطرنشان کردند: جامعه امروز ما مرهون خون شهدا و جان فشانی های آن هاست، و نباید اجازه دهیم که با از بین رفتن حجاب و عفاف از صحنه کشور، دشمنان حیثیت مان را بگیرند.

خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم