۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴

بی‌تفاوتی در برابر ناهنجاری ها پایمال‌کردن خون شهداست

بی‌تفاوتی در برابر ناهنجاری ها پایمال‌کردن خون شهداست
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با بیان این که شهادت بهشتی‌ها مسئولیت ما را سنگین‌تر کرده است، گفتند: بی‌تفاوتی در برابر ناهنجاری‌ها، پایمال‌کردن خون شهداست.
کد خبر: ۵۷۶۳

به گزارش خیمه مگ،حضرت آیت­الله صافی گلپایگانی، پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت شهدای هفت تیر و خانواده­های آنان با اشاره به این­که حادثه تروریستی حزب جمهوری اسلامی، خسارات جبران­ناپذیری برای انقلاب اسلامی بود، اظهار داشتند: انفجار این حزب خسارات بسیاری را برای جامعه علمی و معنوی داشت و شهدایی که در این واقعه به شهادت رسیدند، افرادی مخلص، متعهد، متدین و ... بودند که هدف آنها چیزی غیر از اعتلای کلمه الله و اسلام نبود.

این مرجع تقلید ادامه دادند: شهدایی که در این واقعه به شهادت رسیدند، آثار خوبی را برای انقلاب اسلامی ایران فراهم کرده بودند و می­توانستند خدمات بیشتری به انقلاب اسلامی داشته باشند؛ به طوری که امروز ضرر فقدان این عزیزان حس می­شود.

*مسئولیت­ها سنگین­تر شده است

معظم له با اشاره به این­که با شهادت این عزیزان، مسئولیت ما سنگین­تر شده است، خاطرنشان ساختند: این انقلاب با شهادت بهشتی‌ها به دست آمده و ما نباید راحت از کنار آن بگذریم؛ مسئولیت ما در این زمینه بسیار سخت شده است؛ چون باید فردای قیامت به شهدا جواب دهیم و پاسخگوی آنها باشیم.

ایشان با بیان این­که باید در مقابل ناهنجاری­های جامعه ایستاد، اذعان داشتند: بی­تفاوتی در برابر ناهنجاری­ها پایمال کردن خون شهداست.

*مسئولین کم‌کاری نکنند

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به این­که باید متوجه بهایی که برای به­دست آوردن انقلاب اسلامی داده‌ایم، باشیم، تصریح کردند: یکی از نکاتی که باید در جامعه اسلامی مورد توجه قرار بگیرد، مسئله حجاب است و اگر می­خواهیم این موضوع در جامعه مورد غفلت قرار نگیرد، باید تعهد و تعصب خود را نسبت به این مسئله نشان دهیم و مسئولین در این زمینه کم­کاری نکنند.

*به اسلامیت خود افتخار کنیم

این مرجع تقلید با اشاره به این­که دشمنان همیشه مترصد فرصت هستند، گفتند: باید در راستای اعتلای نام الله و حفظ و نشر شعائر دینی بکوشیم و هویت اسلامی خود را حفظ و به این اسلامیت خود افتخار کنیم.

*ضرورت تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها

معظم­له در پایان به مسئله اختلاط مردان و زنان در دانشگاه­ها اشاره کردند و اظهار داشتند: دانشجویان دختر و پسر باید از هم جدا شوند و این کار به نفع ایران اسلامی و خود مردم است.

خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم