۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰

حال و هوای انقلاب در مدرسه علمیه صدوقی

حال و هوای انقلاب در مدرسه علمیه صدوقی
مدرسه علمیه صدوقی قم (فاز 2) در ایام دهه مبارکه فجر با اجرای برنامه‌های متنوع، طلاب جوان را با حال و هوای دوران انقلاب آشنا می کند.
کد خبر: ۵۸۰۵

به گزارش خیمه مگ،حجت الاسلام و المسلمین ضیائی در گفت‌وگویی در تشریح برنامه‌های دهه فجر مدرسه علمیه شهید صدوقی قم (فاز دو) اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این مدرسه در این ایام، برگزاری نمایشگاه با موضوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن می‌باشد، همچنین نمایشگاه تجسمی دیگری با آثاری از دوران انقلاب در ورودی این مدرسه دایر شده که حال و هوای انقلابی به فضای مدرسه و طلاب بخشیده است.

مدیر مدرسه علمیه صدوقی (2)تصریح کرد: از آنجایی که این مدرسه در سال جاری، اقدام به پذیرش طلاب با مدرک دانشگاهی نموده و بیشتر این افراد دوران انقلاب را درک نکرده‌اند، بنابراین برگزاری این نمایشگاه ها می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش سطح آگاهی طلاب داشته باشد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه سعی شده با نصب بنرهایی علاوه بر افزایش آگاهی طلاب در خصوص اتفاقات دوران انقلاب و تاثیرات آن، موضوعاتی انتخاب گردد که در بصیرت افزایی طلاب نیز نقش داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ضیایی ابراز داشت: همچنین جملات قصاری از امام خمینی‌(ره) در خصوص افشاگری نسبت به طاغوت و پیش‌بینی ایشان و نقش آمریکا در اوضاع داخلی ایران تهیه و برای اطلاع عموم در قالب بنرهایی بر ورودی های مدرسه نصب شده است.

*رقابت طلاب در مسابقه «ولایت فقیه»

وی یادآور شد: برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «ولایت فقیه»، آیت الله مصباح یزدی از دیگر برنامه‌های این مدرسه در ایام دهه فجر است که با استقبال خوب طلاب روبرو گردیده و تاکنون بالغ بر صد نفر ثبت نام نموده‌اند.

مدیر مدرسه علمیه صدوقی فاز دو تصریح کرد: این مدرسه همچنین برای دیگر فازهای مدرسه صدوقی فراخوان این مسابقه را اعلام و خود میزبان آن است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های سیاسی و فرهنگی با حضور تحلیل‌گران توانمند از دیگر برنامه‌های دهه فجر این مدرسه علمیه است که به همین مناسبت هیجدهم بهمن‌ماه یکی از نمایندگان مجلس به ایراد سخن خواهد پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین ضیایی برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف ویژه برای طلاب را از دیگر برنامه‌های این مدرسه ذکر کرد.

خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم