۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰

توصیف دیدار طلاب غیر ایرانی رهبری در «آفاق»

توصیف دیدار طلاب غیر ایرانی رهبری در «آفاق»
دوماهنامه آفاق در شماره اخیر خود در ویژه‌نامه مفصلی با عنوان «بهار در پاییز» به حاشیه‌ها و اظهارات طلاب غیر ایرانی در مورد دیدار با رهبری پرداخته است.
کد خبر: ۶۰۲۴

به گزارش خیمه مگ،دوماهنامه فرهنگی- اجتماعی آفاق که به همت طلاب غیر ایرانی مجتمع آموزش عالی امام خمینی‌(ره) منتشر می‌شود در شماره 41 و 42 که به صورت یکجا منتشر شده است در ویژه‌نامه‌ای با عنوان «بهار در پاییز» به تبیین و توصیف ابعاد مختلف سفر مقام‌معظم‌رهبری به قم به خصوص دیدار معظم‌له با طلاب غیر ایرانی پرداخته است.

آن روز که آقا آمد، شما فرزندان عزیز من هستید، شما صاحب خانه‌اید، گزارشی از حاشیه دیدار رهبر معظم انقلاب با طلاب غیر ایرانی، کوه بودن سخت است، شوق دیدار غیرایرانی‌ها هم این کاره‌اند، از جمله عناوین ویژه‌نامه «بهار در پاییز» به شمار می‌رود.

«عرفان ، اخلاق، تربیت»، «و اما طلبگی»، «دیدار و گفت و گو» «سیاست و اجتماع»،‌ «فرهنگ و هنر» و بین‌الملل دیگر بخش‌های شماره اخیر مجله آفاق را تشکیل می‌دهد.

همچنین باید و نباید‌های طلبگی از نگاه بزرگان، بخش دوم مصاحبه با سجاد پرادو تازه مسلمان اهل کلمبیا، ما طلبه‌ها چه کاره‌ایم؟، حقوق هم حجره‌ای، استفتائات طلبگی و... از دیگر عناوین مهم این نشریه است.

گفتنی‌است در شماره اخیر دوماهنامه «آفاق» آثار و گفتارهایی از علما و شخصیت‌های حوزوی از جمله آیات عظام بهجت، میرزا جواد ‌آقا تبریزی، مشکینی، نوری‌همدانی، صافی‌گلپایگانی، وحید خراسانی، جوادی‌آملی و آیت‌الله سید احمد خاتمی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقا مجتبی تهرانی آمده است.

گفتنی است دوماهنامه فرهنگی- اجتماعی «آفاق» به مدیر مسئولی سید سجاد هاشمیان از سوی مجتمع آموزش عالی امام خمینی (ره) وابسته به جامعةالمصطفی‌ منتشر می شود.

علاقمندان می‌توانند برای ارتباط با دفتر مجله «آفاق» به آدرس قم، میدان جهاد، مجتمع آموزش عالی امام خمینی‌(ره) مکاتبه کرده و یا با شماره تلفن 7720913 و 7110638 با پیش شماره 0251 تماس بگیرند.

برچسب ها: آفاق تربیت
خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم