۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰

قدردان نعمت بزرگ طلبگی باشیم

قدردان نعمت بزرگ طلبگی باشیم
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ما باید قدردان نعمت بزرگ طلبگی باشیم، هر کسی توفیق سربازی امام زمان شدن را ندارد، قدر خود را بدانیم و تلاش کنیم اقتدار حوزه را حفظ کنیم.
کد خبر: ۶۲۹۷

به گزارش خیمه مگ،حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی در سفر به استان قزوین و دیدار با اساتید و کادر حوزه علمیه خواهران استان قزوین، ضمن تبریک اعیاد گذشته و تبریک پیروزی سپاه در عملیات وعده صادق، گفت: انقلاب اسلامی ایران از حوزه شروع شد و مردم هم در این راه همراهی کردند تا انقلاب به ثمر نشست و با هدایت های امام راحل و مقام معظم رهبری به جایی رسیدیم که کشورهای دیگر از ما پهپاد می خرند، در حالی که در جنگ تحمیلی ما سیم خاردار نداشتیم و به ما سیم خاردار نمی دادند؛ در زمان جنگ ما با دستان خالی و با لطف خداوند در مقابل دشمنان خارجی و داخلی ایستادیم و پیروز شدیم و باید ما این نعمت ها را به یاد بیاوریم .

وی افزود: دشمن می خواست ما را در محاصره قرار دهد، جمهوری اسلامی ایران روز به روز پیشرفت کرد و محور مقاومت را به وجود آورد و الان خود دشمنان در محاصره مقاومت مانده اند این ها همه مرهون عنایات خداوند و تدابیر مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: اگر هر کشور قدرتمند دیگری با این همه هجمه از طرف دشمن مواجه می شد یقین بدانید نمی توانست دوام بیاورد و این مملکت اسلامی زیر سایه توجهات خاصه امام زمان(عج) توانست بر دشمنان غالب شود.

عضو شورای سیاستگذاری حوزه علمیه خواهران گفت: ما باید قدردان این نعمت بزرگ طلبگی باشیم، هر کسی توفیق سربازی امام زمان شدن را ندارد، قدر خود را بدانیم و تلاش کنیم اقتدار حوزه را حفظ کنیم و با همت بیشتر طریق جذب را هموار کنیم، این مسیر همواره مسیر دشواری بوده است ولی همین سختی چون با فطرت انسان سازگار است برای جوینده حق و حقیقت بسیار شیرین است.

خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم