۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰

میرلوحی: در فضای وحدت‌آفرینی مثل اربعین هر ندای تفرقه‌ای از نادانی است

میرلوحی می‌گوید در فضایی مثل اربعین انسان باید بی‌بصیرت و نادان باشد که در این ایام هفته وحدت، صمیمیت و وحدت و برادری را تبدیل به دشمنی کند. آن زبان و حنجره‌ای که بین امت اسلامی تفرقه می‌اندازد،‌ حتماً به نفع دشمنان است.
کد خبر: ۶۹۸

 

حجت الاسلام میرلوحی، عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، درباره ضرورت حفظ وحدت گفت: یکی از دستاوردهایی که از پیامبر اکرم و ائمه هدا یاد گرفتیم، محبت، صمیمیت، وحدت، یگانگی و اخوت بین صفوف ملت‌های اسلامی است.  

وی افزود: خداوند با رویدادهایی که در این سالیان نشان داده و با این حرکت‌های عظیم بیداری اسلامی، مقاومت اسلامی و این اربعین ده‌ها میلیونی و پیروزی‌های مکرری که برای امت اسلام و خذلان و خفت‌هایی که برای آمریکا و اسرائیل و دیگر دشمنان اسلام قرار داده، حجت را برای ما تمام کرده است؛ در این پنج شش ساله، حجت‌هایی مثل حاج قاسم و شهید حججی،‌ پیروزی در یمن، پیروزی در لبنان پیش روی ما بود.

 

.

 

راهکارهای وحدت‌ بین مذاهب در سیره امام صادق(ع)

میرلوحی با اشاره به اینکه در چنین فضایی، انسان باید بی‌بصیرت و نادان باشد که در این ایام هفته وحدت، صمیمیت و وحدت و برادری را تبدیل به دشمنی کند، گفت: خواه بخواهد یا نخواهد، آن زبان و حنجره‌ای که بین امت اسلامی تفرقه می‌اندازد،‌ حتماً به نفع آمریکا و اسرائیل و انگلیس و به نفع دشمنان و داعشیان و وهابیت است. هرکه در مقابل این وحدت و مقابل این نظام که میراث صدها هزار خون مطهر است، بایستد، خداوند او را هلاک خواهد کرد. سعی کنیم لیاقت داشته باشیم از اصحاب و انصار امام زمان باشیم نه از دشمنان ایشان.

 

 

خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم