۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹

آداب دوستی و معاشرت در شماره جدید«شمیم نرجس»

آداب دوستی و معاشرت در شماره جدید«شمیم نرجس»
بیست و چهارمین شماره از فصلنامه بین المللی فرهنگی، هنری شمیم نرجس با عناوینی همچون کوثر کمال، انتخابات انتخاب، اعتدال در مصرف، دانشگاه معارف الهی، عبودیت در تعالی خانواده و آیا کودک شما، خود برمی گزیند بر روی جلدش به مخاطبان عرضه شده است.
کد خبر: ۷۳۶۶

به گزارش خیمه مگ،در این شماره از مجله مطالب متنوع و متعددی در حوزه های عرفانی و معنوی و نیز مطالب سرگرم کننده ای در حوزه اطلاعات عمومی به چاپ رسیده است.

بیست و چهارمین شماره از فصلنامه بین المللی فرهنگی، هنری شمیم نرجس با عناوینی همچون کوثر کمال، انتخابات انتخاب، اعتدال در مصرف، دانشگاه معارف الهی، عبودیت در تعالی خانواده و آیاد کودک شما خود برمی گزیند بر روی جلدش به مخاطبان عرضه شده است.

شمیم نرجس نشریه ای است که با گستره مخاطبان نخبه و خانواده های مذهبی و نیز مخاطبان عمومی با رویکرد ترویج و تبیین سبک زندگی دینی به موضوعات فرهنگی و اجتماعی معطوف به مباحث زنان و خانواده می پردازد و در قالبهای متنوع از گفتگو گرفته تا مقاله و معرفی و شعر و ادب به حوزه های مختلف توجه نموده است.

از جمله ویژگی های شکلی و محتوایی جالب توجه و تأمل در این مجله سرفصلهای جالب و متنوعی است که برای مجموعه نوشتارهای این مجله تمهید شده و از آن جمله می توان به در محضر استاد، میراث معنوی، حس سرشار سخن، دو قدم تا خدا، اجتماعی، خانواده، تغذیه و سلامت، گام به گام تا تشریح احکام، با تپش زمان، دخترانه، آیینه داران آفتاب و جام جهان نما از جمله عناوین و سرفصلهای این نشریه است که مطالب مختلفش متناسب با این عناوین و ذیل این موضوعات تنظیم و تصنیف گردیده است.

در یکی از مطالب ارزشمند و خواندنی این شماره با عنوان منشور جوان با تیتر آداب دوستی و معاشرت در کلام مولا علی(ع) اثر استاد نوغانی با موضوع دوستی و معاشرت و ویژگی ها و شاخصها و معیارهایش از بیان و بنان حضرت امیرالمومنین علی(ع) آشنا می شویم.

در بخشی از این متن یادآوری این نکته از بیان حضرت بسیار خطیر و آموزنده است که می فرماید کسی را که به تو گمان خیر و نیکی دارد با عمل و رفتارت تصدیق کن. هیچ گاه حق برادر دینی ات را به اعتماد و دوستی و صمیمیتی که بین تو و اوست ضایع مکن، زیرا کسی که حقش را نادیده بگیری و ضایع کنی با تو برادر نخواهد بود.

از جمله سایر مطالب این شماره از مجله شمیم نرجس می توان به مجموعه مطالب سرگرمی و دانستنی های مفید آن اشاره کرد که چه در حوزه بهداشت و سلامت جسم و جان و چه در حیطه خوراکی ها و نیز دانستنی های ارزشمند برای سبک زندگی دینی و زیست فردی و اجتماعی بهتر کمک شایانی می کند.

که در این مجموعه از مطالب این شماره باید اشاره کرد به موضوع حجامت و نوع استفاده از ماهواره و چت با جنس مخالف که به لحاظ فقهی مورد توجه و پاسخگویی شرعی و فقهی قرارگرفته است.

علاقمندان می توانند با شماره تلفن 05118544677 تماس حاصل نمایند.

این مجله به صاحب امتیازی مدرسه علمیه نرجس (سلام‌الله‌ علیها) و مدیر مسئولی و سردبیری اکرم نصیری منتشر می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی مشهد، انتهای دانش غربی، پشت بیمارستان سینا، مدرسه علمیه نرجس(س)، مراجعه و یا با تلفن همراه نشریه 09156228754 تماس بگیرند.

خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم