۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸

بوی خوش بهشت از مجرای کتاب مقدس

بوی خوش بهشت از مجرای کتاب مقدس
چهل و سومین شماره از مجله نسیم وحی به صاحب امتیازی جامعة القرآن الکریم ومدیریت سید محمد مهدی طباطبایی منتشر شد
کد خبر: ۷۴۳۸

به گزارش خیمه مگ،این نشریه قرآنی که به صورت ماهانه منتشر می شود در بخش ها و قالبهای متنوع و مختلفی به انتشار مطالب مختلف قرآنی پرداخته است.

از مقالات و مباحث فکری و روایات و داستانها و حکایات معطوف به معارف قرآنی و مباحث کلامی گویا و موجز این حوزه گرفته تا اخبار قرآنی همه و همه به شکلی خواندنی و مختصردر این وجیزه متبرکه آمده است.

دانشگاه بزرگ جعفری، همگام با حافظان قرآن، ازدواج در اسلام، مرواریدی در صدف، نوجوان قرآنی، مرور زیاد یا مرور کم اما تثبیتی، زبان کودکی باید گشود و مطالب مختلف و متنوع دیگر، از جمله نوشتارها و گفتارهایی است که در این شماره از مجله نسیم وحی که چهل و سومین نوبتش را پشت سر گذاشته است منتشر شده.

یکی از ویژگیهای خوب و محتوایی این نشریه این است که مطالب مختلف آن بنابر مضمون و موضوع و شکل ارائه اش ذیل عناوین و سرفصلهایی متناسب با آن مطلب، عرضه شده است،

سرفصلهایی با عناوین زیبا همچون اسوه، تبیان، کرام، رشد، مشکات، طوبی، ذکری، بینات و بالاخره بخش خبر و قسمت کودک و نوجوان.

در این شماره از مجله نسیم وحی آثار و گفتارهایی از حضرت آیت الله جوادی آملی، آیت الله مجتهدی تهرانی،جواد محدثی،رضا محمدی پرچوی، محمد خطیبی و دیگر عزیزان و بزرگواران فعال در عرصه قرآنی کشور قابل مطالعه است.

مجله، گرافیک رنگارنگ و جذاب و شادابی دارد و برای طیف مخاطبان عمومی و عادی اش و خاصه برای خانواده ها و جوانان و نوجوانان قابل استفاده است و حتی ذائقه کودکان و خردسالان را هم تا حدودی تأمین می نماید.

یکی از بخش های جذاب و خواندنی این مجله، قسمتی است با عنوان آشنایی با قهرمانان قرآنی که در آن به معرفی قهرمانهای عرصه های مختلف اجتماعی که در حوزه قرآن هم به مدارج عالی رسیده اند می پردازد.

در این شماره از مجله نسیم وحی با محمد خطیبی گفتگویی به انجام رسیده که از قهرمانان قرآنی و دانشجوی رشته دکترای علوم قرآن و حدیث دانشگاه تهران است و با وجود جوانی تلاشها و موفقیتهای قابل توجهی در حوزه معارف و علوم قرآنی داشته است.

گفتگویی خواندنی و تأثیرگزار که قطعا از بهترین و خواندنی ترین بخشهای مجله به شمار می رود.

علاقمندان می توانند مجله نسیم وحی را از طریق شماره 02517833450و یا با پست الکترونیکی زیر تهیه نمایند: nasimevahy@gmail.com       

خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم