۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
رجز خوانی در مسجد جمکران؛

قدس امکان ندارد آزاد شود جز با پرچم‌داری شیعه / رجزخوانی بر گنبد مسجد جمکران

رجزخوانی فردی با پوشش نظامی بر فراز گنبد مسجد جمکران متنشر شد. یکی از مهم‌‎ترین پیش بینی‌‎ها که توسط علما و شهدای بزرگ شده آزادی قدس با پرچم داری شیعه است.
کد خبر: ۹۸۸

این روزها را می توان نقطه عطف تاریخ نامید، روزگاری که هر آنچه بسیاری از بزرگان و علما در مورد مسائل جهان گفته بودند در حال تحقق است، امروز فلسطین نه مسئله اول مسلمانان و البته مسئله اول جهان است و همه نگاه‌‎ها به سرزمین موعود و از همه گنبد و مأذنه‌‎های شهرهای مسلمانان صدای حی علی الأقصی به گوش می‌‎رسد. 

جهان آبستن وقایع بزرگی است و فریادها برخاسته و چر نباید در این روزگار بیشتر نوشت؟ بنویسیم و به یاد آوریم روزگاری را که آیت الله خویی به فرزندش تفسیری را از سوره روم ارائه داد که طبق آن قدس به پرچم داری شیعیان آزاد خواهد شد. فرزند آیت الله خویی نقل می‌‎کند: با پدرم به عیادت آیت‌الله خویی رفتیم و چندنفر از علما هم آمدند و صحبتی هم درباره فلسطین شد. آیت‌الله خویی فرمودند: از آیات ابتدایی سوره روم استفاده می‌شود که فلسطین توسط شیعه آزاد خواهد شد.(منبع: منبع: کتاب السیف الموعود فی نحر الیهود.)

مقام معظم رهبری هم اشارات واضحی به  «زمان» جنگ با اسرائیل دارد وی اشاره دارد که «تنها با مقاومت برگرفته از تعلیم قرآن است، که می‌توان مسئله‌ی فلسطین را حل کرد.» و اما اشاره رهبری به «تعلیم قرآن» چه می‌تواند باشد؟ صرفا در سوره اسراء، از مقاومت و مجازات یهود فاسد با محوریت مسجدالاقصی، سخن به میان آمده است.

طبق پیشگویی قرآن، نه تنها صلح مسلمانان و اعراب منطقه با اسرائیل، محقق نخواهد شد و معامله قرن، ناقص‌الخلقه خواهد بود. بلکه سرانجام، فلسطین فقط به دست «مقاومت» شیعی آزاد خواهد شد.

از این‌رو، شهید سلیمانی نیز به حق می‌فرمود: «قدس امکان ندارد آزاد شود جز با پرچم‌داری شیعه؛ ما می‌رویم؛ دیگران می‌آیند و این را تاریخ نقل خواهد کرد. این را کسی قبول بکند یا نکند [تحققش قطعی است].»

این سخن رهبری، در واقع، وعده تخلف‌ناپذیر الهی و دکترین قرآن برگرفته از سوره اسراء مبنی بر مجازات یهود فاسد است که توسط محور شیعی و در آستانه ظهور، صورت خواهد گرفت.

و زمان این جنگ نیز در آخرین مرحله از فتنه شام است و نقش «مارقة الروم» در دفاع از اسرائیل، بسیار پُررنگ خواهد بود. 

خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم