۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

نسبت به مسائل فلسطین بی‌تفاوت نیستیم/استقبال باعث شد سالن‌های اکران فوق العاده را فعال کنیم

آذرپندار در حاشیه جشنواره فلم کوتاه تهران با بیان اینکه در بخش ویژه‌‎ای با عنوان شاخه زیتون شش فیلم با محوریت غزه حضور دارد افزود: استقبال از جشنواره بی‌نظیر است و مجبور شدیم سالن‌های اکران فوق العاده خود را فعال کنیم.
کد خبر: ۹۹۵

در حاشیه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران گفت و گویی داشتیم با مهدی آذرپندار دبیر چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران که از 27 مهر ماه آغاز و تا 2 آبان ماه ادامه خواهد داشت. 

آذر پندار با بیان اینکه جشنواره فیلم کوتاه تهران برنامه ریزی لازم را برای موضوع این روزهای جهان انجام داده و کودک کشی و جنایات اسرائیل در روزهای اخیر هم باعث شد تا ما تمهیدی اندیشیدیم تا نسبت به مسائل فلسطین بی تفاوت نباشیم و همانطور که گفتم جشنواره فیلم کوتاه تهران موجودی زنده است  نسبت به اتفاقات واکنش نشان می دهد. 

 

دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران افزود: شش فیلم برای بخش غزه با عنوان شاخه زیتون داریم که دو فیلم بین‌‎المللی و چهار فیلم داخلی که هم داستانی و پویانمایی است و دو اثر بین المللی هم که مستند است و امیدواریم ادای دینی کوچک به مردم غزه فلسطین انجام داده باشیم. 

آذرپندار در مورد کیفیت جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران هم توضیح داد: استقبال از جشنواره خارج از تصور ما بود و حتی جاهایی مجبور شدیم از سالن‌‎های فوق العاده خود استفاده کنیم و سالن های فوق العاده ما هم پر شده و باید کاری کنیم که افرادی که به خصوص کارت دارند روی زمین ننشینند. 

جشنواره های هنری تحریم شدنی نیستند و رویدادهای هنری که صدام با بمب و همچنین کرونا نتوانست آن را تعطیل کند و اگر کسی تلاشی در راستای تحریم کند خودش را هجو می کند و این جشنواره ها متعلق به هنرمندان جوان است و تا زمانی که آنها تمایل دارند و علاقه مند و امیدوارند هیچ کس توان خاموش کردن رویدادها را ندارد.

خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم