۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

محاصره غزه بسیار احمقانه است

محاصره غزه بسیار احمقانه است
محاصره غزه از سوی رژیم اشغالگر قدس بسیار احمقانه است؛ البته آثار مثبتی نیز برای دنیای بشریت داشته است؛ به طوری که سبب شد رژیم صهیونیستی در تمام دنیا رسوا و سرافکنده شود.
کد خبر: ۲۰۷۳

به گزارش خیمه مگ، حضرت آیت الله مکارم شیرازی، صبح امروز در دیدار کاروان آزادی غزه با بیان این که هدف شما بسیار عالی و انسانی است از دیدار با اعضای این کاروان که با هدفی انسان دوستانه عازم غزه هستند، ابراز خوشحالی و خرسندی کرده و گفتند: این حرکت شما در تاریخ برای همیشه ثبت و ضبط خواهد شد و بدانید این حرکت صددرصد انسانی برای نجات یک جمعیت مظلوم در دنیا منعکس خواهد شد.

ایشان افزودند: اگر تاریخ تشکیل رژیم صهیونیستی را مورد بررسی قرار دهیم خواهیم دانست که این رژیم رژیمی صددرصد غاصب است، آنها از آن طرف دنیا آمده اند صاحبان خانه را از خانه و کاشانه آواره کرده و در خانه های آنها سکنی گزیده اند و مشغول عیش و نوش خود هستند.

*رژیم صهیونیستی رسوا و سرافکنده شد

معظم له ادامه دادند: به عقیده ما محاصره غزه از سوی رژیم اشغالگر قدس بسیار احمقانه است؛ البته آثار مثبتی نیز برای دنیای بشریت داشته است؛ به طوری که سبب شد رژیم صهیونیستی در تمام دنیا رسوا و سرافکنده شود.

این مرجع تقلید اضافه کردند: هیچ ملتی از ملل دنیا پیدا نمی شود که این عمل رژیم صهیونیستی را محکوم نکند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی اثر دیگر این عمل احمقانه را ایجاد حلقه اتصالی بین اقوام و مذاهب مختلف عنوان کرده و گفتند: زمانی مسئله اسرائیل صرفاً یک مسئله اسلامی عربی بود، بعد تبدیل به یک مسئله اسلامی اعم از عرب و غیر عرب شد، اما در حال حاضر مسئله رژیم صهیونیستی به یک مسئله جهانی تبدیل شده است.

ایشان خطاب به اعضای کاروان آزادی غزه افزودند: به همین دلیل افراد آگاه پیش بینی می کنند مقدمات زوال رژیم غاصب صهیونیستی از این طریق فراهم می شود و این حرکت بسیار حساب شده، شجاعانه و مفید و مؤثر شما انشاءالله یکی از عوامل سقوط رژیم غاصب اسرائیل خواهد شد.

*آرزو داشتم درجمع شما باشم

معظم له خاطرنشان ساختند: این حرکت شما یک حرکت اسلامی، عقلانی، مذهبی، عاطفی، منطقی و از همه جهت مثبت است و من آرزو می کردم می توانستم به سوی مقصدی که حرکت می کنید در جمع شما حضور داشته باشم.

این مرجع تقلیدادامه دادند: هرچند از لحاظ فیزیکی در جمع شما حضور ندارم، اما قلب من در این سفر با شما همراه است و دعا می کنم این سفر برای بیدار شدن جامعه بشریت و رسوایی غاصبان و حامیان رژیم صهیونیستی مؤثر باشد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی همچنین با آرزوی موفقیت و سربلندی برای کاروان اعزامی به غزه، خاطرنشان کردند: شما نمونه هایی از بهترین انسان ها هستید که برای نجات بشریت از چنگال ظالمان و غاصبان حرکت کرده اید و امیدوارم در پناه لطف بیکران الهی موفق و سربلند و پیروز باشد.

ایشان افزودند: این حرکت شما می تواند در سایر نقاط دنیا نیز برای ملت های مظلوم اثرگذار باشد والگویی برای نجات بشریت از چنگال ظالمان و ستمگران خواهد شد. 

خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم