۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰

بی تو شب هایمان بی ستاره است

بی تو شب هایمان بی ستاره است
مولای من، ترس ما از بلای دوری بود، اکنون ز چه ترسیم که در متن بلاییم! ما مجنون صفتان کوی دوستیم و مهر یار در دل داریم و کسی چون ما، نظر بازان کوی دوست و دلباخته کرم صاحب عصر و زمان(عج) نیست؛ پس، پرده از رخسار بردار و رازها هویدا کن که ما اسرار نهان را پاسداریم.
کد خبر: ۶۷۳۰

به گزارش خیمه مگ،مولایم، مگر این همه غربت شیعه را نمی بینی؟! بلای ندیدنت در غربت این اشتیاق تکراری زمینی، روزمان را شب و شب­هایمان را بی ستاره کرده است،

*درهم تنیدگی اندیشه مارقینی دیروز و آل سعود امروز

مولای من، گیسوی اشتیاق اندیشه ی انتظار در پیچ مبهم شبهه ­های دشمنانت و اندیشه­ های تحجر مارقین دیروز و سعودیان امروز، تاب خورده است، قلک های اندیشه مان پر است از سئوال­ های بی جواب و حرف های ناگفته؛ مگر می شود که ببینی و نخوانی و پیچ و تاب اندیشه شیعه ی متفکرت باز نکنی؟!

مولای من، می دانیم که آرزوهامان را به دل که نه، بایستی به عقل بسپاریم که هرآنچه به دل سپرده شود، حسرت می­شود و عقده و هرآنچه به عقل سپرده شود، هدف می شود و اندیشه ی زندگی؛ مولای من، تمام این جمعه هایی که می روند و شما را نمی بینیم، آرزوهایی می­مانند که عقده می شوند و بر دل منتظرانت سنگینی می کنند.

مولای من، ناکثین ، قاسطین و مارقین هم امروز سر از خاک بیرون کشیده و در تمثال سعودیان مسلمان کش، برادران دینی ما را با گلوله­ های دجال صفتان غربی و شرقی به شهادت می رسانند؛ عافیت طلبی دنیا، کورشان کرده است و هیاهوی نفت و خون کرشان کرده است!

صاحب عصر و زمان(عج)، شمشیر ذوالفقارحضرت علی(ع) را می طلبیم که در دستان با لیاقت شما باشد و علم عدل و الهی در دست دیگر شما، براین نااهلان کودک کش سعودی، آیه مرگ نازل کنید و سلیمان گونه، سرزمین امن الهی را از دست این دیو صفتان، به سلامت به در آرید. ان شاء الله

خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم