۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

علی کمساری: امام برجسته ترین نقش را در موضوع فلسطین داشت

علی کمساری: امام برجسته ترین نقش را در موضوع فلسطین داشت
حجت الاسلام والمسلمین علی کمساری رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی گفت: اتفاقی که در غزه افتاد و شجاعتی که از جوانان فلسطینی شاهد بودیم، پژواکی از طنین صدایی است که از حنجره مبارک امام بپا خاست و عملیات «طوفان الاقصی» طوفانی است که توسط امام شکل گرفت.
کد خبر: ۱۱۲۰

رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی درنشست «بررسی تحولات فلسطین» در روز پنجشنبه ۴ آبان  در حسینیه جماران گفت: امام خمینی (ره) تا پایان عمر شریفشان، چه در بعد آگاه سازی افکار عمومی و چه در حوزه عمل، بیشترین توجه را به مسأله فلسطین داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی کمساری روز پنجشنبه 4 آبان در نشست «بررسی تحولات فلسطین» که به همت موسسه تنظیم و نشر آثار امام برگزار شد، گفت: موضوع فلسطین به موضوع اول دنیا تبدیل شده و جامعه جهانی را فارغ از نژاد و دین متأثر ساخته است.

او افزود: در میان همه شخصیت‌های معاصر، امام برجسته ترین نقش را در موضوع فلسطین و برجسته‌سازی خطرات ناشی از وجود اسرائیل داشتند. اولین سخنان یا پیام‌های رسمی امام به اردیبهشت سال 1342 بازمی‌گردد. در آنجا امام به صراحت از خطرات رژیم غاصب اسرائیل صحبت می‌کنند و بعد می‌گویند ابایی ندارند که جانشان به دلیل طرح این سخنان مورد تهدید قرار گیرد.

کمساری اظهار داشت: امام خمینی (ره) تا پایان عمر شریفشان، چه در بعد آگاه سازی افکار عمومی و چه در حوزه عمل، بیشترین توجه را به مسأله فلسطین داشتند.

 حجم خونخواری رژیم صهیونیستی در تاریخ بی بدیل است

 رییس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) با اشاره به عملیات طوفان الاقصی تأکید کرد: اتفاقی که در غزه افتاد و شجاعتی که از جوانان فلسطینی شاهد بودیم، پژواکی از طنین صدایی است که از حنجره مبارک امام بپا خاست و عملیات «طوفان الاقصی» طوفانی است که توسط امام شکل گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین کمساری با بیان اینکه آمارهای منتشر شده از سوی وزارت بهداشت فلسطین نشان می‌دهد این حجم از خونخواری رژیم صهیونیستی در تاریخ بی بدیل است، گفت: امیدواریم با ادامه مقاومت ملت فلسطین شاهد به پایان رسیدن این جنایت‌ها باشیم.

خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم