۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰

رژیم صهیونیستی به اصول اولیه انسانی توجهی ندارد

رژیم صهیونیستی به اصول اولیه انسانی توجهی ندارد
حضرت آیت الله علوی گرگانی، با اشاره به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به کشتی کاروان آزادی، گفتند: این رژیم نمونه بارز حکومت های طغیان گر است؛ چرا که بدون توجه به اصول اولیه انسانی اقدام به انهدام کشتی حامل امدادهای اولیه به مردمان بی پناه غزه کرد.
کد خبر: ۵۶۶۵

به گزارش خیمه مگ،معظم له، ظهر امروز در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه انتظامی، اظهار داشتند:

امروز در نظام جمهوری اسلامی، بر خلاف نظام هایی مانند رژیم صهیونیستی که اصل وجود آن ها دچار اشکال است و در آن حتی اصول اولیه انسانی رعایت نمی شود، زمینه خدمت صادقانه ای که رضایت خدا و خلق را به همراه داشته باشد، فراهم است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی بیان داشتند: ریشه تمام مشکلات در جهان از جمله خونریزی ها، دستیابی به قدرت و مال دنیاست و به همین دلیل پیامبران ظهور کردند، تا محدودیت هایی که برای انسان ها وجود دارد، را یادآوری کنند.

ایشان اضافه کردند: متأسفانه برخی از قدرت ها و افراد قدرتمند، به این موضوع توجهی ندارند و تنها در پی کسب مقام های بیشتر دنیوی و متعاقب آن مال و ثروت بیشترند و در این راه از هیچ کاری حتی خونریزی هم باکی ندارند.

ایشان در ادامه گفتند: خداوند رزق و روزی انسان ها و حکومت‌ها را در نظر گرفته است و دلیلی ندارد که فرد یا گروهی برای رسیدن به مال و ثروت به حرام متوسل شود.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی، اظهار داشتند: متأسفانه بسیاری از انسان ها بیش از آن که به دین خود و رضایت خدا بیندیشند، به کسب مال و ثروت بیشتر می اندیشند و هنوز باورشان نشده است که خداوند رازق است و انسان ها وسیله ای بیش نیستند.

ایشان در پایان خطاب به دانشجویان دانشگاه انتظامی، خاطرنشان کردند شرایط خدمت فراهم است و نباید در خدمت کوتاهی کنید، اظهار داشتند: اگر خدای ناکرده در مسئولیتی که قرار دارید، در خدمت به مردم کوتاهی کنید، ممکن است کشور توسط اراذل اوباش ناامن گردد، که اگر این گونه باشد، قطعا مورد بازخواست قرار خواهید گرفت.

خواندنی ها
مطالب بیشتر
توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

زارعی در «نشان ارادت»:

توهین کنندگان به قرآن را با عشق متوجه اشتباهشان کنیم

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

روایت حجت‌الاسلام قنبری‌راد از کتابی که آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی نوشت

خطبهٔ فدکیه محور وحدت

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

در معرفی و تبلیغ دین کجا اشتباه کرده‌ایم؟

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

در گفتگو با بانو مجتهده زهره صفاتی و دکتر مریم معین‌الاسلام عنوان شد

از روایت تک ‌بُعدی سیرهٔ فاطمی بپرهیزیم

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم

چند روایت خواندنی از زنان تازه‌مسلمانی که به حضرت‌ زهرا(س) و حجاب فاطمی‌ ارادت دارند

خدا می‌خواست دختران فاطمه باشیم